سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 349717
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کلاس درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه از برپایی دوره فرهنگی، آموزشی و معرفتی ویژه طلاب این مدرسه علمیه در شهر مقدس قم خبر داد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی، مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برپایی دوره آموزش و معرفتی ویژه طلاب این مدرسه علمیه در شهر مقدس قم خبر داد.

وی با بیان این‌که این دوره آموزشی از تاریخ 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا پنج شنبه 24 اردیبهشت ماه، ادامه دارد، گفت: در زمان برگزاری این دوره، کلاس درس طلاب نیز تشکیل می شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان این‌که افزایش سطح معرفتی و تهذیبی طلاب از اهداف برگزاری دوره مذکور است، اظهار داشت: دیدار با علما و مراجع تقلید از جمله آیت الله العظمی جعفر سبحانی وآیت الله مصباح یزدی از جمله این برنامه هاست.

وی به شرکت تمامی طلاب مدرسه علمیه رضویه در این دوره فرهنگی معرفتی اشاره کرد و افزود: 68 نفر از طلاب مدرسه در سطوح مختلف در این دوره شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام هاشمی بر لزوم ارتقاء سطح معنوی طلاب تأکید کرد و گفت: طلاب در کنار درس و تحصیل باید نسبت به ارتقاء اخلاق و رفتار خود اهتمام ورزند که برگزاری چنین دوره‌هایی می‌تواند بسیار اثرگذار و راه‌گشا باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha