شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 349168
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
قرآن کریم

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه تربیت مربی قرآن به مدت دو روز، در مدرسه علمیه شهرستان هرسین خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهتمام معاونت تهذیب حوزه کرمانشاه در اجرای منسجم برنامه های قرآنی در سطح مدارس علمیه استان، گفت: کارگاه دو روزه تربیت مربی قرآن، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، در مدرسه علمیه شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول سال برنامه های متعدد قرآنی اجرا می گردد و ایام تعطیلات تابستان نیز بهترین فرصت برای انس بیشتر طلاب با آموزه های قرآنی که در این راستا یک سری برنامه بصورت مدون و متمرکز برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال گذشته 26 طلبه در دوره تربیت مربی قرآن مجید و دوره تربیت مربی معارف مهدویت شرکت کردند و این برنامه نقطه قوتی برای پیگیری اجرای برنامه ها بصورت گسترده تر در سال جاری شد.

حجت الاسلام محمدی فر یادآور شد: امسال 50 نفر از طلاب برای شرکت در دوره متمرکز ثبت نام کرده اند که با برگزاری این کارگاه و آزمون توسط اساتید اعزامی از قم، نفرات برتر گزینش  و در دوره نهایی به استان های چهار محال و بختیاری و فارس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha