جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موحدی کرمانی

حوزه / جمعی از علما و مسئولان کشوری در پیام های جداگانه ای درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی موحدی کرمانی را به آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور کشور، در پیامی به آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی موحدی کرمانی را به وی، خانواده و علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در این پیام آورده است:

آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی

درگذشت برادر بزرگوارتان حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی موحدی کرمانی را به جناب‌عالی، خانواده محترم و علاقه مندان آن مرحوم تسلیت می گویم و برای این عالم متقی و مروج معارف اسلامی که فرزند شهیدش را نیز در راه عزّت اسلام هدیه کرد، رحمت و رضوان و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

تسلیت آیت الله یزدی

آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت برادر آیت‌الله محمدعلی موحدی ‌کرمانی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده:

آیت‌الله حاج محمد علی موحدی کرمانی

 درگذشت برادر بزرگوارتان عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدمهدی موحدی کرمانی؛ پدر طلبه شهید علیرضا موحدی، نماینده حضرت امام (قدس سره) در شهربانی سابق و نماینده مقام معظم رهبری در دفتر اسبق عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا را به جنابعالی و خاندان مکرم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی هم در پیامی درگذشت اخوی امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

در پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

آیت‌الله موحدی‌ کرمانی؛

درگذشت اخوی گرامیتان، موجب تأسف و تألم خاطر شد، مصیبت وارده را به جناب‌عالی و خاندان محترم تسلیت می‌گویم.

ازدرگاه خداوند متعال برای آن مغفور رحمت واسعه و برای بازماندگان به ویژه جناب‌عالی صبر و اجر مسألت می‌کنم.

پیام آیت الله هاشمی شاهرودی

در پی درگذشت برادر آیت‌الله "محمدعلی موحدی ‌کرمانی"؛  امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله هاشمی شاهرودی؛ نایب رئیس اول پیام تسلیتی صادر نمود.

دراین پیام آمده است:

 آیت‌الله موحدی‌ کرمانی؛

درگذشت اخوی گرامیتان که عمر پربرکت خویش را صرف خدمت به اسلام و انقلاب نمود موجب تألم خاطر شد، اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و خاندان محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    هاشمی آیت اللّه نیست