جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ مرجعیت خواستار موضعگیری روشن و صریح از سوی عشایر و قبیله های استان الانبار و چهره های سیاسی این استان است تا آزادسازی الانبار محقق شود. زیرا بدون تردید با همکاری یکدیگر و ایستادن در یک صف واحد می توانیم داعشی های تروریست را از سرزمین خود دور کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله بشیرنجفی از مراجع نجف اشرف، همه عراقی ها را به پرهیز از اختلافات و ایستادن در یک صف واحد در برابر تهدیدات تروریستها در استان الانبار فراخواند.

در همین رابطه حجت الاسلام علی النجفی فرزند آیت الله بشیر نجفی و مسئول دفتر ایشان گفت: در شرایط کنونی از همه مردم عراق می خواهیم که دست به دست هم دهند و با پرهیز از اختلافات، پشتیبان همدیگر باشند تا استان الانبار از لوث وجود تروریستها پاک شود.

وی خاطر نشان کرد: مرجعیت خواستار موضعگیری روشن و صریح از سوی عشایر و قبیله های استان الانبار و چهره های سیاسی این استان است تا آزادسازی الانبار محقق شود. زیرا بدون تردید با همکاری یکدیگر و ایستادن در یک صف واحد می توانیم داعشی های تروریست را از سرزمین خود دور کنیم.

شیخ علی النجفی از تمام شهروندان و مردم عراق خواست که جنگ های روانی و تبلیغاتی توجه نکنند و اخبار نامناسب را رواج ندهند.

وی در پایان سلام و درود خود را به قهرمانانی که در میدان جنگ بر ضد تروریستها حضور دارند نثار کرد و برای آنها آرزوی توفیق الهی در برابر دشمنان خدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha