جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حاتمی نیا نماینده طلاب بیجار

حوزه/ قاضی دیوان عالی کشور گفت: امروز مشکل امر تبلیغ به یک مسئله جدی تبدیل شده و رفع موانع تبلیغی و مسائل فرهنگی از سوی مسئولان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین محمودحاتمی نیا، در گردهمایی روحانیون، طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین و با حضور رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برگزار­ شد با تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه، روز مبعث  را از روز های  بزرگ در میان امت اسلام برشمرد و گفت: در بزرگی این روز همین اندازه بس که تنها معصومین(ع) به عظمت آن پی می برند و برای همگان عظمت مشخص نیست.

وی اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبر خاتم(ص) ابلاغ دین و رساننده پیام الهی برای سعادت بشر است که این رسالت در عصر غیبت معصوم دوازدهم(ع)  بر عهد علما و روحانیون است.

 نماینده طلاب بیجار در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: بعثت پیامبر(ص) موجب شد جهالت و گمراهی و تاریکی از جامعه بیرون برود و نور و حقیقت بر دلهای مردم تجلی پیدا کند و قرآن و سخنان گوهر بار معصومین به جای نحله های شیطانی برقلب مردم حاکم شود.

 حجت الاسلام و المسلمین حاتمی نیا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث خاطر نشان ساخت: روز بعثت روز از بین بردن جهالت اولی و  مدرن و آدم کشی و کودکی کشی از سوی عوام و دیکتاروهای وابسته به غرب است. این روز هدایت، امید و بیداری را در امت اسلام زنده نگه داشته است.

وی در ادامه افزود: حضور مسئولان از جمله نمایندگان مجلس در این گونه گردهمایی طلاب، برای رفع مشکلات طلاب به خصوص رفع موانع تبلیغ و فرهنگی  یک ضرورت است.

قاضی دیوان عالی کشور ابراز داشت: امروز موضوع تبلیغ به یک مسئله جدی تبدیل شده و کمتر از سوی متولیان این امر مورد توجه قرار می گیرد؛ این گونه جلسات می تواند نتیجه بسیار خوبی با حضور مسئولین به همراه داشته باشد.

 در ادامه حجت الاسلام محمودی  نماینده دیگر طلاب بیجاردر سخنانی گفت: حمایت های جدی از سوی مسئولین و نهادی فرهنگی از گروه های تبلیغی و مبلغین صورت نمی گیرد و محور تبلیغ با عدم حمایتها، تبدیل به یک چالش بزرگ شده است.

 نماینده طلاب بیجار افزود: امروز با وجود تأکید فراوان رهبر معظم انقلاب باز هم می بینیم حرکت خاص ومفیدی برای اجرای بیانات ایشان در جامعه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: موضوع زمین خواری این روزها در کشور تبدیل به یک معضل بزرگ شده و خیلی راحت زمین ها را به ملکیت در می آورند و کسی هم پی گیر این مسئله نیست.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha