سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حاتمی نیا نماینده طلاب بیجار

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای بیجار در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب با بیانات ارزشمند خود همیشه و در همه حال از حق ملت ایران به خصوص در موضوع هسته ای و برجام دفاع قاطعانه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین  محمودحاتمی نیا، درگردهمایی طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات و رهمنودهای مقام معظم رهبری در خصوص برجام، گفت ملت غیور، شریف و متدین ایران زمین به خود افتخارکرده و می  بالند که همچنین شخصیتی شجاع، مقتدر، مدیر و با تدبیری هدایت و رهبری  جامعه اسلامی و دینی ایران را به عهده دارد.

نماینده طلاب و فضلای  بیجار در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: ایشان با بیانات ارزشمند خود همیشه و در همه حال از حق ملت ایران  به خصوص در موضوع هسته ای و برجام دفاع قاطعانه کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حاتمی نیا ادامه داد: همچنین لازم است از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای هم در موضع بر جام که برای گرفتن حق مردم ایران تلاش می کنند، و در صدد اجرای بیانات مقام معظم رهبری هستند، تقدیر و تشکر کرد.

مسئولین، باید و نباید های  رهبر فرزانه انقلاب را عملیاتی کنند

در ادامه سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی  با اشاره به  رهنموردها رهبر انقلاب در خصوص برجام  و تیم مذاکره کننده گفت: ملت ایران راه سختی در پیش دارد، امیدواریم این تلاش ها مسئولین نتیجه مطلوبی برای مردم  ایران  به همراه داشته باشد و ما شاهد پیشرفت و تعالی این سرزمین باشیم.

 وی مسئله برجام را  موضوع مهمی دانست و بیان داشت:  برجام موضوعی بود که در کشور اتفاق افتاد و امیدواریم مسئولین،  باید و نباید رهبر فرزانه انقلاب را عملیاتی کنند تا کشور از این موضوع و پیچ خطرناک با اقتدار و با عزت عبور کند. 

بیاتیان در ادامه به مسائل منطقه هم اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان بیجار  از مناطق بسیار حساس دارای مردمان متدین، انقلابی و ایثار گر در دوران جنگ و بعد آن بوده و نیازمند به کمک ها و نگاه جدی  از سوی مسئولین است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه اوضاع فعلی منطقه در موضوعات مختلف مانند زیر ساخت های اقتصادی و امنیتی و فرهنگی  بهتر از گذشته شده، ولی انتظار این است که به وضعیت این منطقه رسیدگی بیشتر شود.

وی با تاکید بر این که  مردم  در زمان  دفاع مقدس، حضور جدی تر در کمک کردن به زیر ساخت های فرهنگی واقتصادی داشته اند، افزود: متاسفانه بعد از دفاع مقدس، انتظارات مردم از دولت بیشتر شده و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات شده است.

بیاتیان با بیان این که مردم سرمایه بزرگی در پیشرفت جامعه به خصوص در زیر ساخت ها بوده اند و ما نتواسته ایم از  این سرمایه به خوبی  بهره ببریم گفت:  تجربه نشان داده  هر زمانی که  مردم میدان دار فعالیتی بوده اند، کارها راحتتر پیش رفته است.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha