پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استقبال

حوزه/ قاضی دیوان عالی کشور گفت: حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور یکی از چهره های شناخته شده درانقلاب و نظام است و توانست در دوران مسؤلیتش در زمان جنگ و در دوران انقلاب خدمات شایانی به مردم و جامعه اسلامی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمودحاتمی نیا در گردهمایی طلاب و فضلای  بیجاری مقیم حوزه علمیه قم اظهارداشت: شهر مقدس قم و حوزه علمیه، میزبان یکی  از شخصیت های نظام بود که استقبال خوبی  از حجت الاسلام والمسلمین از سوی مراجع، علما، حوزه علمیه و مردم متدین و انقلابی قم به عمل آمد.

نماینده طلاب و فضلای بیجار در مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حجت الاسلام و المسلمین روحانی یکی از  چهره های شناخته شده  درانقلاب و نظام است و توانست در دوران مسؤلیتش در زمان جنگ و در دوران انقلاب خدمات شایانی به مردم و جامعه اسلامی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات سپاه پاسدران در  دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: سپاه و ارتش در طول 8 سال دفاع مقدس توانستند با همکاری نیروهای مردمی، رشادت های زیادی درمنطقه کردستان به ارمغان بیاورند.

قاضی دیوان عالی  افزود: کردستان، منطقه بسیار حساس و خطرناکی در زمان انقلاب بود و عملا در دست کموله و دمکرات قرارداشت و با رشادت برادران سپاه ، ارتش و بسیج، امنیت به منطقه برگردانده شد و  منطقه را از دست مزدوران ومنافقین پاک سازی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاتمی نیا با اشاره به رشادت سرداران اسلام  ادامه داد: سرداران نظام اسلامی، شخصیت هایی مومن، مجاهد و ولایی هستند که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمتی است که نصیب هر حکومتی نمی شود که  با فداکاری و از خود گذشتی به دنبال برقرارکردن امنیت و سربلندی از نظام و رهبری بودند.

حوزه سفیران هدایت بیجار راه اندازی می شود

در ادامه حجت الاسلام سید موسی محمودی به ارائه گزارشی از فعالیت مجمع طلاب بیجار  پرداخت و گفت: مجوز ساخت مدرسه علمیه سفیران هدایت شهرستان بیجار از سوی شورای عالی حوزه های علمیه صادرشده است.

وی افزود: از سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه سفیران این قابلیت را دارد تا پذیرای کسانی باشد که می خواهند علوم آل محمد(ص)  را در جامعه نشر دهند. و پذیرش مدرسه علمیه سفیران هدایت نیز  با مدرک دیپلم امکان پذیر خواهد بود.

نماینده طلاب بیجار افزود: مبلغان دینی باید با شناسایی جوانان با استعداد و مومن آنها را  تشویق  به تحصیل در حوزه کنند. قطعا این امر با تلاش مبلغان نتیجه خواهد داد.

حجت الاسلام محمودی اظهارداشت: روحانیت باید از ظرفیت های موجود در منطقه مانند مسجد، هئیت و مدرسه و بقاع متبرکه، برای تبلیغ شعائر الهی بهره ببرند و نباید این گونه مکانهای حساس که جوانها هم به شدت از آن استقبال می کنند از وجود روحانی و  عالم دینی خالی باشد.

 وی احداث خانه های عالم، اجرای بیانات مقام معظم  رهبری در خصوص سیاست اقتصاد مقاومتی و حضور مستمر طلاب در منطقه را، از خواسته های  طلاب  برای تبلیغ گسترده مبانی دینی  و مبارزه با انحرافات عنوان کرد.

انتهای پیام: 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha