جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همام حمودی

حوزه/ شیخ حمودی از علمای عربستان گفت: اندیشه تکفیر و کشتار نمازگزاران مسلمان مذاهب مختلف را باید محکوم کرد به ویژه با توجه به اینکه برخی علمای اهل سنت عربستان خود عامل ترویج و توجیه این جنایت ها هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ همام حمودی عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق انفجار تروریستی مسجد امام علی(ع) منطقه القدیح استان قطیف عربستان را محکوم کرد.

وی با صدور بیانیه ای ضمن هشدار در مورد خطر حمایت از تروریسم تکفیری بر ضرورت مجازات حامیان مالی و رسانه ای تکفیری ها تاکید کرد و گفت: هدف از این توطئه ها، برافروختن آتش فتنه طایفی در تمام منطقه است.

شیخ حمودی تاکید کرد مسلمانان منطقه باید هوشیار باشند تا به این اندیشه گمراه و منحرف کشیده نشوند؛ چرا که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و ساخته دست تروریست های داعش می باشد.

وی افزود: رژیم آل سعود از حامیان مالی و انسانی و رسانه ای تروریسم تکفیری است که تاثیری منفی بر امنیت و ثبات منطقه داشته و در این زمینه فقط حادثه 11 سپتامبر 2011 کافی است تا تمام کشورها از آن عبرت بگیرند و ببینند چگونه هر آتشی دامنگیر عاملان ایجاد خود خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق گفت: اکنون تنها اقدام صحیح متوقف ساختن حمایت ها از تروریست های تکفیری و مجازات حامیان مالی، انسانی و رسانه ای آنها می باشد و همه باید بدانند که تروریسم را نمی توان فقط مربوط به یک منطقه دانست.

وی در ادامه از علمای عربستان خواست اندیشه تکفیر و کشتار نمازگزاران مسلمان مذاهب مختلف را محکوم کنند به ویژه با توجه به اینکه برخی علمای عربستان خود عامل ترویج و توجیه این جنایت ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha