سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: برای افتخار مقاومت همین بس که اولین عامل نگرانی اسرائیل است و برای محکومیت گروه های تکفیری و کشورهای حامی تروریست های تکفیری نیز همین بس که آنها مایه آرامش و اطمینان اسرائیل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم بزرگداشت شهید عباس حسن یاسین در حسینیه منطقه زوطر گفت: هیچ ماجرا و معرکه ای نمی تواند از آمادگی و مقاومت ما در برابر دشمن صهیونیستی بکاهد.

وی افزود: سرزمین های ما در مزارع شبعا و کفرشوبا همچنان در اشغال است و تهدید اسرائیل برای ما همچنان موجود است.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: اسرائیل در حال آمادگی برای جنگ آینده است و مقاومت نیز حق دارد آماده و مهیا باشد از سویی مقاومت توانسته با وجود بحران سوریه بر قدرت و توانایی های خود بیفزاید و سلاح و آموزش های خود را گسترش دهد. از این رو مقاومت آماده است پیروزی هایی بزرگ تر از پیروزی 2006 را رقم بزند. و اسرائیل نیز با مشاهد پیروزی های مقاومت در نبرد قلمون باید بداند که مقاومت وعده سید حسن نصرالله در مورد الجلیل را نیز مخقق خواهد ساخت.

وی افزود: برای افتخار مقاومت همین بس که اولین عامل نگرانی اسرائیل است و برای محکومیت گروه های تکفیری و کشورهای حامی تروریست های تکفیری نیز همین بس که آنها مایه آرامش و اطمینان اسرائیل هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha