جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 350774
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
خبر گزاری حوزه

معاون تبلیغ مدرسه آیت الله بروجردی کرمانشاه گفت : به مناسب ایام مبارک شعبان گروهی از طلاب جوان کرمانشاهی به دیدار یک روحانی جانباز رفتند.

حجت الاسلام حمیدجلالی، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، جانبازان را از بزرگترین سرمایه حال حاضر جامعه ذکر کرد و اظهار داشت : در ایام ماه مبارک شعبان به منظور تجلیل و پاسداشت جانبازی این عزیزان تعدادی از طلاب جوان مدرسه علمیه حضرت آیت الله بروجردی (ره) به دیدار ایثارگر روحانی کرمانشاه رفتند.

وی گفت : ایثارگران دین بزرگی بر گردن ما دارند و با اهداء قسمت های از بدن خود در راه اسلام و انقلاب در این راه جانفشانی نمودند و ما همواره باید قدردان بزرگی آنها باشیم که رفاه و آسایش امروز ما در سایه ایثارگری آنها بدست آمده است.

معاون تبلیغ مدرسه آیت الله بروجردی کرمانشاه  افزود : همواره باید در راه شهداو ایثارگران انقلاب حرکت کنیم تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم و این از وظایف اصلی ما نسبت به اسلام و انقلاب و این عزیزان است.

جلالی تصریح کرد : در این دیدار صمیمی که دارای فضایی معنوی هم بود طلاب به صحبت و گفتگو با این روحانی جانباز پرداخته وبه خاطرات وی از زمان دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان اسلام در آن دوران گوش فراد دادند.

روحانی جانباز جواد سلیمانی ازایثارگران شهر کرمانشاه است که هفتاد درصد جانباز بوده و در این دیدار نحوه جانبازی خود را برای طلاب بیان نمود.

در پایان این مراسم طلاب کرمانشاهی از رشادت ها و جانبازی این روحانی ایثارگر تشکر و تجلیل نمودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha