جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: طلاب کرمانشاهی دوره های امداد و نجات را فرا می گیرند.

حجت الاسلام مجید بنی عامری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری دوره های مقدماتی امداد و نجات خبر داد و عنوان داشت: دوره های مقدماتی امداد و نجات با همکاری هلال احمر و مدرسه علمیه شهرستان سنقر در این مدرسه در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با بیان اهداف این دوره، خاطر نشان کرد: وظیفه طلاب و روحانیون کمک و امداد رسانی به مردم است و باید خدمتگزار دین اسلام و مردم بوده و در مواقع بحران باید آماده کمک رسانی به هم وطنان خود باشند.

وی تصریح کرد: دوره مقدماتی امداد نجات به مدت 35 ساعت و طی ده روز انجام می شود که 24 طلبه از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر در این دوره حضور به عمل آورده اند.

حجت الاسلام بنی عامریان یادآور شد: طلاب و روحانیون همان طور که مشغول فراگیری علوم حوزوی و دینی می باشند باید در زمینه های مختلف اطلاعات و آگاهی خود را تقویت کنند تا علاوه بر امور فرهنگی بتوانند در موقعیت های حساس و بحرانی کمک کار و حامی مردم باشند که این مهم چهره زیبای دین مبین اسلام  را به جهانیان نشان می دهد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با بیان اینکه لباس روحانیت مقدس و با ارزش است ابراز داشت: حضور طلاب و روحانیون با لباس مقدس روحانیت در تمامی عرصه های جامعه به خصوص درمواقع بحران اقدامی شایسته و با ارزش در راستای ترویج فرهنگ اسلام است.

گفتنی است، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر پس از اتمام دوره  گواهینامه گذراندن دوره مقدماتی امداد و نجات را دریافت می کنند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha