یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
احمد مسجد جامعی

حوزه/ این عضو شورای شهر تهران با اشاره به رونمایی از کتاب عکس «اربعین»، گفت: انتشار این کتاب تجربه خوبی بود که در خصوص «اربعین» برای نخستین بار به شکل تصویری گزارش شد و افقی را روشن کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد مسجدجامعی ظهر امروز در دیدار ستاد «تهران گردی» با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به رونمایی از یک جلد کتاب عکس «اربعین» گروه  عکاسان تهران گردی در سفر به کربلا، اظهار داشت: عکاسان و اهالی رسانه در این سفر که در هنگام اربعین حسینی صورت گرفت، بیش از 900 تصویر ثبت کردند که 150 تصویر از آن ها در قالب کتاب عکس «اربعین» به مناسبت ایام شعبانیه انتشار یافت.

وی با بیان اینکه تصاویر این کتاب با همکاری موسسه فرهنگی و هنری آل البیت(ع)، العتبه الحسینیه المقدسه و التعبه العباسیه المقدسه تهیه شده است، تصریح کرد: تصاویر این کتاب در چهار بخش «باب ولایت و محبت»، «صفای جان و مروه دل»، «در حریم یار» و «از پنجره‌ای کوچک» منتشر شده است.  

عضو شورای شهر تهران افزود: همچنین یک جلد کتاب از یادداشت های خبرنگاران حاضر در این سفر انتشار خواهد یافت و مستندی نیز تهیه و تولید خواهد شد.

مسجدجامعی تصریح کرد: انتشار این کتاب تجربه خوبی بود که در خصوص «اربعین» برای نخستین بار به شکل تصویری گزارش شد و افقی را روشن کرد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت کتابخانه حرم امام حسین(ع) در شب تاسوعا، ابراز داشت: با وجود کثرت زائران، این کتابخانه مراجعه کننده بسیاری داشت و این مسئله الگویی برای اماکن مقدسه ایران نیز می باشد.

انتهای پیام/313/33

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha