جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جعفر عسکری

مسئول ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان گفت: برگزاری مناسبت هایی مانند ارتحال امام خمینی(ره) احیا گر ارزش های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، جعفر عسکری  امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به تشریح و تبیین برنامه های ستاد برگزاری مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی پرداخت.

وی با باین اینکه شعار مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با توجه به تقارن ایام سالروز ارتحال امام و نیمه شعبان، (امام خمینی(ره)، فرهنگ مهدویت و انتظار فرج) انتخاب شده است.

عسکری، ضمن تاکید بر اینکه هدف ما از برگزاری مراسماتی چون سالگرد ارتحال امام و همچنین شعار دینی احیای ارزش های اسلامی و انقلابی است گفت: امام راحل(ره) بر اساس همین ارزش ها و آرمان ها انقلاب اسلامی را بنا نهاد و از این رو وظیفه همه آحاد مردم تحکیم، تقویت و احیاگر ارزش ها است.

وی خاطر نشان کرد: نادیده گرفتن گفتمان و ارزش های امام ظلم به اسلام و انقلاب است و هدف دشمن نیز  براساس توطئه ها دقیقا فراموشی گفتمان و ارزش های امام در بین جوانان است.

عسکری با باین اینکه اتحاد در بین آحاد جامعه ضروری است گفت: باید با قوت و اهتمام بیشتری مناسبت های ملی مراسمی که تجلی شعارئر دینی ما است رابرگزار کنیم.

مسئول ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد امام خمینی(ره) در استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: برنامه ستاد بزرگداشت سالگرد امام با محوریت استانداران در استان ها شکل می گیرد. از این رو هفت کمیته در استان تعریف شده است.

وی افزود: بالغ بر 23 هزار نفر از همه آحاد و اقشار استان اصفهان توسط اتوبوس به مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال امام از استان اصفهان اعزام خواهند شد. همچنین مراسمی با توجه به سالگرد ارتحال امام با حضور امام جمعه موقت تهران ، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در مسجد سید برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha