جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انصار الله یمن

حوزه/ نماینده انصارالله یمن گفت: حضرت امام (ره) امید مستضعفین عالم را زنده کردند و جهاد مردم یمن از برکات امام راحل بود؛ ایشان بودند که آمریکا را شیطان بزرگ و اسراییل را غده سرطانی نامیدند و انصاراللهی ها فرزندان و پسران امام هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید شرف الدین نماینده انصارالله یمن امروز  در  همایش  اساتید سطوح عالی حوزه در حمایت از مردم یمن در مدرسه عالی درالشفا، گفت: همه ما مسلمانان یک پیکر واحد هستیم و باید از هم حمایت کنیم و حمایت ملت ایران نشانگر شرافت این مردم و رهبر این مردم است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار عزت اسلامی بود و ایشان هدیه خداوند به این زمینه بود و امید مستضعفین عالم را زنده کردند و جهاد مردم یمن از برکات امام راحل بود؛ ایشان بودند که آمریکا را شیطان بزرگ و اسراییل را غده سرطانی نامیدند و انصاراللهی ها فرزندان و پسران امام هستند.

سید شرف الدین بیان کرد: شهید حسین بدرالدین حوثی مردی بزرگ بود که انصارالله را بنیان گذاشت و مسیر قرآنی خود را با تجمیع مردم یمن بر حول محور قرآن ادامه داد و در این مسیر از امام راحل نیز تاثیرات عظیمی گذاشت؛ در این مسیر مردمی از جمیع مذاهب  نیز کمک گرفت و با منطق دینی صحیح مسیر و فرهنگ قرآنی را دنبال کرد.

نماینده انصارالله یمن اظهارکرد: ایشان همیشه از مواضع امام راحل حمایت کردند و در مقابل مستکبرین، این مسیر را دنبال کرد و آن را مسیر و راه و فرهنگ قرآن می دانست؛ دلایل و آیات بسیاری برای ایجاد این حرکت و مقابله با مستکبران با قوت ایمان و باور به خداوند وجود دارد.

وی گفت: قرآن به ما می گوید که باید با آمریکا و اسرائیل دشمن باشیم؛ این مساله را مردم یمن به خوبی حس کردند و در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستادند و اگر مشکلی با عبدربه منصور الهادی داشتند به همین دلیل بود؛ سید حسین بدرالدین و عبدالمالک همگی با تفکر وهابی مخالف بودند و آن را دسیسه ای علیه اسلام می دانستند و آن را مسیری غیر قرآنی می دانستند؛ این کاری که آنها کردند قطعا با شکست آنها همراه خواهد بود چون بر خلاف مشی قرآنی است.

نماینده انصارالله  افزود: امروز جنود حوثی و مردم مظلوم یمن با تمام تلاش در مقابل توطئه های شما ایستاده اند و قطعا می توانند در عمق سعودی هم نفوذ کنند و آنها را شکست دهند؛ امروز آیت الله العظمی  خامنه ای رهبر مسلمین است و در مقابل دنیای ظلم و کفر و ارتجاع ایستاده است و بزرگ مردی است که در مقابل این همه دشمن در کنار مردم مظلوم یمن ایستاده است.

سید شرف الدین بیان کرد: ملت شریف ایران تنها ملتی هستند که با تمام قدرت و با اینکه زیر فشارهای ناجوانمردانه دشمنان هستند، ولی با شرفی که دارند در کنار ملت یمن ایستاده اند و هیچ گاه از مسیر نورانی خود خارج نشده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha