جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ماندگاری

حوزه/ اولین یادواره شهدای مدافع حرم، 21خرداد، در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی یادواره شهدای مدافعان حرم  با آیت الله العظمی  نوری همدانی که در دفتر معظم له برگزار شد اظهارداشت: در حال حاضر تکفیری ها، داعش و وهابیت ، سامرا، دمشق و ... را مورد هتک قرار داده اند که جمعی از نیروهای مردمی در حال دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند.

وی با اشاره به غربت برخی از شهدای عزیز در دفاع از حریم ولایت گفتند: مدتی بود که شهادت این عزیزان در غربت بودکه با توجه به دیداری که حضرت آقا با خانواده شهداء داشتند و گفتند: اینها نیز مانند شهدای دفاع مقدس مورد حمایت، تکریم و توجه قرار گیرند، که جمعی را شکل دادیم تا تکریم و تشیع بهتری انجام گیرد.

رئیس هیئت مدیره روایت سیره شهدا گفت: شهداء در دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) مرز ندارند و هر جا که به شهادت برسند باید مورد تکریم واقع گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: در حال حاضر56شهید مدافع حرم در بهشت معصومه(س)در  قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شده اند.

وی خاطر نشان کرد: اولین یادواره شهدای مدافع حرم در شب21خرداد در رواق حضرت امام (ره) در حرم حضرت معصومه(س) با  همکاری آستان مقدس برگزار می شود.

رئیس هیئت مدیره روایت سیره شهدا گفت: سه شنبه ها سرکشی از خانواده شهداء داریم و پنج شنبه ها در حرم حضرت معصومه(س)  مراسم هایی داریم که عموم مردم نیز می توانند در آن شرکت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha