دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه / حمایت های فکری و معنوی و مجاهدت های آیت الله امینیان در تمام دوران انقلاب خصوصا در ابتدای انقلاب برای مقابله با انحراف و التقاط و هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک عالم اخلاقی و تاثیر گذار فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان  در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ارتحال آیت الله امینیان را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: خبر رحلت ابو الشهید و عضو خبرگان رهبری آیت الله امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه موجب تاسف و تالم گردید.

این عالم دینی و اخلاقی عمر خود را در تعلیم، تدریس، تهذیب و تربیت اقشار مختلف جامعه و خصوصا طلاب و دانشجویان و  ارائه خدمات عام المنفعه سپری نمود.

بی شک حمایت های فکری و معنوی و مجاهدت های آن عالم در تمام دوران انقلاب خصوصا در ابتدای انقلاب برای مقابله با انحراف و التقاط و هشت سال دفاع مقدس و خدمات بسیار ارزشمند در دانشگاه های گیلان به عنوان یک عالم اخلاقی و تاثیر گذار  فراموش  نشدنی است.

امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ افزوده است: این ضایعه مؤلمه را به همه علما و روحانیون گیلان و مردم شریف، مؤمن و ولایتمدار آستانه اشرفیه و بیت شریف ایشان و نیز شاگردانشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

علوّ درجات و حشر با اولیاء و شهید عزیزش را برای آن عالم وارسته و صبر جمیل را برای همه بازماندگان محترمشان از خدای متعال مسإلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha