چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 351876
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
معاونت تهذیب

حوزه/ نشست هم اندیشی اساتید اعزامی و کارگاهی مشاوره حوزه های علمیه کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی معاونت تهذیب حوزه هی علمیه، حجت الاسلام مجتبی رضایی، با اعلام این مطلب اظهارداشت:به همت دفتر امور مشاوره و خانواده  معاونت تهذیب، جلسه هم اندیشی اساتید مشاوره اعزامی به مدارس علمیه و همچنین اساتید کارگاه های مشاوره برگزار شد.

وی ، ارتقاء کیفیت اعزام ها و آسیب شناسی بحث اعزام  را از جمله اهداف این جلسه برگزار و افزود: با توجه به اهمیت امر مشاوره ، به روز کردن اطلاعات مشاورین و هم چنین شناسایی و رفع برخی از آسیب هایی این بخش ، جلسه هم اندیشی با حضور 25 نفر از اساتید مشاوره حوزه برگزار گردید.

مدیر آموزش دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه ،با تاکید بر اینکه این هم اندیشی به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار شد،گفت: نتایج  این هم اندیشی پس از بررسی های لازم در ارتقاء کیفیت اعزام ها نقش مهمی خواهد داشت .

وی  با یادآوری اینکه در این هم اندیشی علاوه بر اساتید مشاوره ، 25 نفر از دانش پژوهان مرکز تخصصی امام خمینی (ره) ( مشاوره اسلامی ) هم حضور داشتند، بیان داشت: برای این افراد و همسرانشان بصورت جداگانه نیز کارگاه های مدیریت روابط خانواده برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha