شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امر به معروف

حوزه/ معاون تشکل های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: نشر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از رسالت های مبلغان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حسینی، پیش از ظهر امروز در همایش "طلایه داران تبلیغ" در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، با تاکید بر این که امروز باید به نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه ویژه ای شود، گفت: مبلغان باید آثار و برکات امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه تبیین کنند.

وی با اشاره به این که آمران به معروف و ناهیان از منکر در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی قرار دارند، افزود: فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و به تعبیر شهید مطهری "امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند".

معاون تشکل های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان خاطر نشان کرد: بعد از گذشت ۳۵ سال قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و این افراد به راحتی می توانند در چارچوب قانون، فعالیت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مبلغان باید با نشر فعالیت های قرآنی و موقعیت شناسی امروز کشور و جهان اسلام، امور تبلیغی خود را در جامعه انجام دهند.

وی در پایان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین وجود گروه های تروریستی و تکفیری، مبلغان باید این مباحث را در سرفصل های تبلیغی خود بگنجانند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha