جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
اقبالی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علوی قم گفت: امسال دوره فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه علوی قم با حضور طلاب با تجربه در زمینه تبلیغ در شهرستان مهدی شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اقبالی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه علوی قم در ایام تابستان گفت: امسال برنامه فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه علوی قم در شهرستان مهدیشهر با حضور طلاب توانمند در تبلیغ برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال دهمین سال است که مدرسه علمیه علوی قم کار فرهنگی و تبلیغی خود را انجام می‌دهد و افرادی که در این اردوها با ما بودند دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند که در این اردو از این تجربیات استفاده خواهیم کرد.

مدیر مدرسه علمیه علوی قم با بیان این که اساتیدی که در این دوره ما را همراهی می‌کنند در زمینه‌های مختلف تسلط دارند افزود: مدرسه علمیه علوی با وجود طلاب با تجربه در زمینه تبلیغ ظرفیت بسیاری دارد و عرضه‌ای که می‌تواند در این شهر داشته باشد بیشتر از تقاضای شهر است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش زبان عربی برای طلاب بیان کرد: امسال یک دوره آموزشی زبان عربی با حضور 45 نفر از طلاب در مدرسه برگزار می‌شود تا طلابی که در این زمینه مشکل دارند به سطح مطلوب برسند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha