پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرمرشدی

حوزه/ در طول 26 سال گذشته دوست و دشمن به هوشمندی، درایت، مدیریت قوی، شجاعت و .... رهبر معظم انقلاب اعتراف داشته و سران آمریکا از ایشان به عنوان رهبر پیچیده و انعطاف ناپذیر در مقابل دشمن یاد کرده اند.

حجت الاسلام سيد احمد ميرمرشدي، نماينده سابق ولي فقيه در نيروي هو ايي سپاه،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن سالروز سوء قصد به جان رهبر مهظم انقلاب در تیر 1360، جایگاه ولایت فقیه در راهبری جامعه اسلامی و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، را مدنظر قرار داد و اظهار داشت:  توانمندی‌های رهبر معظم انقلاب محدود به 26 سال گذشته نیست، بلکه فعالیت‌های ایشان از سال 42 به بعد باید مورد توجه قرار گیرد؛ تاثیرگذاری ایشان در دوران مبارزات باعث شد تا تبعید و زندان را تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول 26 سال گذشته  دوست و دشمن به هوشمندی، درایت، مدیریت قوی، شجاعت و .... رهبر معظم انقلاب اعتراف دارند، خاطرنشان کرد: سران آمریکا از ایشان به عنوان رهبر پیچیده و انعطاف ناپذیر در مقابل دشمن یاد کرده اند.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه با اشاره به این که مدیریت عالی ایشان در فرماندهی نیروهای مسلح نیز متبلور است، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز به فرماندهی ایشان در ردیف ارتش‌های بزرگ جهان قرار دارد.

وی، با تاکید بر این که معظم له  کشور را از فتنه‌های مختلف و جنگ بی حاصل در برهه‌های زمانی مختلف نجات دادند، تصریح کرد: یا در جنگ عراق و کویت برخی می‌خواستند ایران را درگیر کنند که مشخص شد نقشه امریکای بوده است؛ همچنین بعد از فروپاشی  قدرت آمریکا در عراق ایشان فرمودند عراق باید مستقل باشد وخودش تصمیم بگیرد  که تمام این تصمیمات نشان از دور اندیشی های ایشان دارد.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه، اذعان کرد: در زمینه تحولات منطقه ایشان یکی از حامیان همیشگی فلسطین بودند و محکم ترین اقدامات را در ارتباط با آنها ساماندهی کردند، ایشان اولین کسی بر مسلح شدن کرانه باختری ، تاکید کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایشان  تنها رهبر ایران نیست، بلکه رهبر یک انقلاب بزرگ به پهنای خاور میانه و آفریقاست، گفت: امروز ایشان در مسائل مختلف جهان و منطقه به روشنی و به درستی ابراز نظرکرده و راهنمایی های لازم را ارائه می کنند.

حجت الاسلام میرمرشدی با اشاره به اینکه در زمینه سیاست داخلی نیز تدبیر ایشان مثال زدنی است، افزود: ایشان با تمام روسای جمهور چه اصول گرا و چه اصلاح طلب  رفتار مدبرانه ای داشتند. در بحث هسته‌ای  نیز ایشان با تعیین خطوط قرمز  آمریکا را به چالش کشیده و نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده اند  و ضمن حمایت از تیم مذاکرات هسته ای از افتادن به اشتباه و فریب خوردن آنها جلوگیری کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha