چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

امام جمعه پلدختر گفت:حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در پلدختر گفت:روز قدس فرصتی دیگر برای اعلام برائت از صهیونیسم جهانی است و مردم آگاه و بیدار جهان اسلام در این روز اوج خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه شرعی و انسانی است افزود:مسلمانان باید در این روز محکم تر از همیشه به صحنه بیایند و برگ زرین دیگری بر افتخارات جهان اسلام و انقلاب بیافزایند .

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه روز قدس نماد انسجام و اقتدار جهان اسلام و مسلمین است اظهار داشت:حضور مردم در این روز نشانه انزجار از رژیم اشغال گر صهیونیستی و هم پیمانانش است.

حجت الاسلام سوری با اعلام این که در این روز مردم حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند تصریح کرد:حضور آگاهانه مسلمانان متحد می تواند پاسخی به یاوه گویی های دشمنان اسلام و استکبار جهانی باشد .

وی، با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم در آخرین جمعه ماه رمضان در پلدختر اندیشیده شده است گفت:مردم انقلابی این شهرستان همپای با دیگر مردم ایران اسلامی و مسلمانان در این روز محکم تر از همیشه به صحنه خواهندآمد و بار دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که همواره یارو یاور اسلام و ملتهای مظلوم و ستمدیده جهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha