شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 379886
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/امام جمعه پلدختر گفت: روحانیت مروجان اندیشه های امام( ره ) و اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی در جامعه بوده و باید دراین مسیر تلاش جدی نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد ارتحال امام خمینی( ره) شهرستان پلدختر اظهارداشت: امام خمینی (ره) با حرکت و انگیزه ای خالص و الهی توانستند حکومتی را پایه ریزی نمایند که اساس آن رضایت الهی و معیار و مبنای اسلام ناب محمدی( ص) باشد.

وی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای به ثمر رساندن این انقلاب متحمل رنج ها و مشقت های فراوانی شدند، افزود: این انقلاب تاکنون با خون شهیدان و فرزندان غیور این مرزوبوم به حیات خود ادامه داده و برای استمرار آرمان های آن، عزم و غیرت همه جانبه نیاز است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مبنای اندیشه های امام خمینی( ره) بیان جامعیت دین و تبیین دین در سیاست بود، تصریح کرد:جدایی دین از سیاست همواره تهدیدی برای انقلاب اسلامی به شمار می آید؛ چرا که سیاست زمانی در حکومت به خوبی اجرا خواهد شد که بر مبنای آن دین و آموزه های اسلام باشد.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه امروز روحانیت مروجان و مفسران ترویج دین و اندیشه های امام خمینی( ره )هستند، بیان داشت: مبلغان باید امروز پرچمدار اشاعه آرمان های انقلاب و شهداء باشند.

وی با بیان این که امروز آفت هایی از جمله جدایی دین از سیاست، انزوای روحانیت، اساس انقلاب اسلامی را تهدید می کند، خاطر نشان کرد: امروز روحانیت ، باید با برای استمرار نهضت انقلاب اسلامی امیدواری و اعتماد به نفس دینی را در بین مردم جامعه ارتقاء داده و اندیشه های زلال و ناب امام خمینی( ره) ، ولایت مداری و استکبار ستیزی را در بین مردم به خصوص نسل جوان تبلیغ و ترویج نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha