پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/ امام جمعه پلدختر با بیان اینکه دانشجویان باید قدرت تحلیل و دشمن شناسی داشته باشند بر ضرورت حفظ موازین اخلاقی در بین دانشجویان و مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد..

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام سوری عصر امروز در کنگره گرامی‌داشت شهدای دانشجو در پلدختر افزود:تهاجم فرهنگی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است و هوشیاری دانشجویان در مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب از مطالبات بحق و مهم رهبری است.

وی با بیان اینکه بهترین راه مقابله با جنگ نرم، گسترش فرهنگ بسیجی در میان دانشجویان است تصریح کرد:دانشجویان بسیجی با ایثار خون خود در راه آرمان های اسلام و انقلاب تلاش کردند تا فرهنگ ناب اسلامی ایرانی را در جامعه نهادینه کنند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه امروز نیز دانشجویان بسیجی با تبعیت مطلق از ولی فقیه بدون هیچ گونه توقعی خالصانه به نظام خدمت می کنند خاطر نشان کرد:در خدمت دهی به دانشجویان بسیجی باید تمام همت خود را بکار گیریم.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه شهدای دانشجو بهترین الگو برای دانشجویان این مرزوبوم هستند افزود:مهمترین ویژگی شهدا تقوا،بصیرت و اطاعت محض از ولی فقیه و رهبری بود.

وی در پایان با بیان اینکه دانشجویان باید قدرت تحلیل و دشمن شناسی داشته باشند بر ضرورت حفظ موازین اخلاقی در بین دانشجویان و مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha