جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اشتیاق بانوان این شهرستان برای فراگیری علوم حوزوی، از تحصیل ۱۰۰ طلبه سطح ۲ در این مدرسه خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که مدرسه الزهرا(س) در سال ۸۸ به همت امام جمعه وقت حجت الاسلام والمسلمین صرفی پور تاسیس شد، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع، در دو طبقه با امکاناتی از جمله کلاس های درس استاندارد، کتابخانه، سالن مطالعه، خوابگاه و ... به خواهران طلبه خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه خوابگاه این مدرسه برای خواهران غیر بومی شهرستان های معمولان، رومشکان و دره شهر فعال است، افزود:در این مدرسه خواهران علاقمند به تحصیل علوم حوزوی از شهرهای اطراف برای حضور در کلاس های روزانه مشکلی ندارند و می توانند از خوابگاه استفاده نمایند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه امسال ۳۰ خواهر طلبه برای سال تحصیلی ۹۶_۹۵ در پذیرش خواهند شد، خاطرنشان کرد: با احتساب و پذیرش ورودی های امسال، شمار طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) به بیش از ۱۳۰طلبه خواهد رسید.

آزادبخت در پایان به فعالیت بانوان فارغ التحصیل این مدرسه در اماکن تبلیغی اشاره و تصریح کرد: در ایام انتخابات خواهران مبلغه به تبیین ضرورت حضور در انتخابات و ویژگی های کاندیدای اصلح می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha