شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی رحمتی مدرسه علمیه پلدختر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر از تحصیل ۶۸طلبه در پایه های ۱تا ۶ و وجود کتابخانه ای با ۴هزار جلد کتاب در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام علی رحمتی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» درخرم آباد، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام رضا(ع)شهرستان پلدختر در سال ۸۹ تاسیس شد گفت:در همان سال این مدرسه به تربیت افراد علاقمند به علوم حوزوی مشغول شد.

وی با اعلام اینکه مدرسه علمیه امام رضا(ع)پلدختر در زمینی با مساحت بیش از هزارو ۶۰۰متر مربع،۲۰حجره و ۴مدرس در اختیار طلاب است افزود: این مدرسه با دارا بودن نمازخانه و سالن جلسات مستقل دارای کتابخانه تقریبا وسیع در حدود ۲۰۰متر مربع با بیش از ۴هزار جلد کتاب می باشد که طلاب علاقمند به تحقیق و پژوهش از این منابع بهره می برند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع)پلدختر، با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید نیز تعداد ۱۲طلبه در این مدرسه پذیرش خواهند شد اظهار داشت:هم اکنون این افراد مشغول گذراندن دوره اختبار و تثبیت در این مدرسه هستند.

حجت الاسلام علی رحمتی با اشاره به اینکه افراد پس از موفقیت در این دوره اول مهر ماه سالجاری بعنوان طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل می شوند بیان داشت:با پذیرش این تعداد شمار طلاب این مدرسه به ۸۰ نفر خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این مدرسه ۴مدرس تمام وقت و ۲مدرس پاره وقت به طلاب علوم حوزوی را آموزش می دهند تصریح کرد:سال آینده نخستین گروه از طلاب این مدرسه سطح  یک حوزه را به اتمام خواهند رساند و برای ادامه تحصیل حوزوی در سطح ۲ آماده خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha