جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/ امام جمعه پلدختر با تاکید براینکه حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: مبلغان و طلاب نقش موثری در بصیرت افزایی دارند و می توانند زمینه مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات را فراهم نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام محمد سوری عصر امروز در جمع طلاب و مبلغان حوزه با بیان این مطلب که روحانیت همواره به عنوان راهنمای دینی و اجتماعی مردم بوده و مردم نیز به سخنان و ارشاد این قشر عنایت ویژه ای داشته و دارند، اظهارداشت: از وظایف مهم طلاب و روحانیت ارتقاء بصیرت و آگاهی مردم است.

وی  تصریح کرد:مبلغان و طلاب تلاش کنند تا با حفظ وحدت و همدلی زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند را رقم بزنند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای و مشارکت انها تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است گفت:مبلغان و طلاب تلاش کنند تا موجب حضور گسترده مردم در انتخابات شده و زمینه های خوشحالی دوستداران نظام و دلسردی و یاس مخالفان را بوجود آورند.

حجت الاسلام سوری در پایان با اشاره به محکوم کردن اقدامات اخیر ال سعود در اعدام روحانی مبارز شیعه شیخ نمر افزود:آل سعود بدانند خون بی گناه این روحانی آزاده و مبارز دامن آنها را خواهد گرفت و بزمینه نابودی خود را فراهم کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha