چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مشاوره بانوان - تبلیغ بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر با اعلام تحصیل ۱۱۰ طلبه خواهر در این مدرسه، گفت: بانوان مبلغه به عنوان مشاور در زمینه های اخلاقی، تربیتی و فرهنگی، به زنان و خانواده ها مشاوره می دهند.

خانم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، با اشاره به این که بیش از ۴۰ طلبه فارغ التحصیل و دارای شرایط تبلیغ این مدرسه، با تبلیغ در مدارس دانش آموزی، جلسات خانگی و همچنین حلقه های صالحین مشغول به تبلیغ معارف اهل بیت(ع) هستند، گفت: بانوان مبلغه به عنوان مشاور در زمینه های اخلاقی، تربیتی و فرهنگی، به زنان و خانواده ها مشاوره می دهند.

وی با اشاره به این که برای ارتقاء دانش و آگاهی مبلغان، در طول سال کارگاه های آموزشی توجیهی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: خواهران مبلغه با شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی با آخرین روش های علمی بیان معارف دینی، فن بیان و همچنین پاسخگویی به شبهات، زیر نظر اساتید مجرب حوزه و دانشگاه آشنا خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با بیان این که مبلغان و طلاب این مدرسه با شرکت در کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی با خطرات روز افزون گسترش فرهنگ بیگانه و نفوذ فرهنگ غرب به درون خانواده ها آشنا شده اند، خاطر نشان کرد: قطعا برگزاری کارگاه های توجیهی آموزشی می تواند در جذب مخاطبان تاثیر گذار باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر در پایان از تحصیل ۱۱۰ طلبه خواهر در ۵ پایه تحصیلی این مدرسه خبر داد و گفت: برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی وتهذیبی و... بصورت هدفمند در این مدرسه اجراء می شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha