جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عباسی

حوزه/ معاون پژوهش جامعة المصطفی گفت: دانشجویان همواره نصایح و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را چراغ راه خویش قرار دهند تا از انحرافات مصون بمانند.

حجت الاسلام و المسلمین  محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت شانزدهم آذرماه روز دانشجو گفت: بخش مهمی از رسالت تحقق مطالبه مقام معظم رهبری درباره رشد و توسعه علمی کشور به ویژه در زمینه اقتصاد دانش بنیان بر عهده دانشجویانی است که با تلاش و پویایی و نشاط خود باید آن بستر آن را هموار سازند.

وی نقش دانشجویان را در روند شتاب علمی کشور یک نقش بسیار مهم و انکارناپذیر عنوان کرد و  افزود: هر چند دشمنان نمی خواهند عزت و سربلندی ایران اسلامی را ببینند اما دانشجویان و دانشگاهیان ما همپای دیگر اقشار جامعه نخواهند گذاشت که اهداف دشمن در این کشور به ثمر بنشیند و لذا با تکیه بر تعهد و تخصص خود ، برنامه های نظام مقدس اسلامی را به پیش خواهند برد.

رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی همچنین تاکید کرد: البته از سویی خود دانشجویان عزیز نیز باید مراقب باشند که در دام جریانات مخرب سیاسی نیفتاده و همواره در راستای دفاع از انقلاب و اسلام عزیز هوشیار و بصیر باشند.

وی بیان داشت: بی شک لازمه مقابله با انحرافات در جریان دانشجویی نیز این است که از مسیر عقلانیت و روحیه انقلابی فاصله نگرفته و همواره دغدغه و رهنمود علما و مراجع تقلید به خصوص رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خویش قرار دهند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha