یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تبیین محتوای نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی نیازمند جهاد علمی دانشجویان است.

 

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشکده علوم قرآنی خرم آباد با گرامیداشت روز دانشجو گفت:۱۶ آذر از روزهای ماندگار و تاریخی ایران اسلامی است که زمینه ساز و منشاء بیداری اسلامی برای دانشجویان شد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید خود را به پرچم علم و دانش و همچنین تهذیب نفس مجهز نمایند افزود:دانشجویان مسلمان و شیعی باید پرچمدار مبارزه با ظلم،ستم و بیداری اسلامی در جهان باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ویژگی خاص دانشجویان سال ۳۲ استکبار ستیزی بوده است تصریح کرد:در سال ۴۲ نیز دانشجویان یک حرکت ضد استکباری ارزشمند از خود به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه دانشجویان باید در عرصه علم و عمل فعالیت های گسترده ای را انجام دهند خاطر نشان کرد:امروز دانشجویان علاوه بر نقش آفرینی در حوزه علم و دانش در زمینه اقتصاد جامعه نیز تلاش های وافری دارند به گونه ای که امروز وجود شرکت های دانش بنیان با تلاش دانشجویان و نخبگان، بخشی از تلاش این قشر در زمینه خدمات اقتصادی به جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز تربیت دانشجویان مومن و متعهد برای انقلاب اسلامی نیاز جامعه کنونی است ابراز داشت:برای ایجاد تمدن اسلامی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیازمند دانشجویان این چنینی هستیم که در سایه وحدت و همدلی تمدن اسلامی را فراگیر نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به تلاش استکبار برای ترویج اسلام هراسی ،تشکیل گروهک های تروریستی تکفیری به نام اسلام را از جمله توطئه ها برای بدنام کردن اسلام در اذهان جامعه جهانی ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه  تبیین محتوای نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی نیازمند جهاد علمی دانشجویان است تصریح کرد:تمام هجمه های جنگ نرم دشمن برای جلوگیری از انتشار تمدن اسلامی است لذا دانشجویان باید با بصیرت و آگاهی این نقشه های شوم را خنثی کنند.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha