چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده

حوزه/ روز قدس به عنوان یکی از ابتکارات بسیار مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز تجلی قدرت اسلام، ناامیدی دشمنان و امیدواری مسلمانان جهان است.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، با بیان اینکه تلاش کرده ایم مراسم روز قدس امسال هرچه با شکوه تر برگزار شود، گفت: روز قدس، روز تجلی قدرت اسلام، ناامیدی دشمنان و امیدواری مسلمانان جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: در این روز همه مسلمانان جهان علیه جنایات دولت های مستکبر به پا خاسته و خشم و انزجار خود را به گوش جهانیان می رسانند.

وی ادامه داد: روز قدس یکی از ابتکارات بسیار مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که به موجب آن دل های مسلمانان مظلوم عالم امیدوار شده و احساس تنهایی و یاس نمی کنند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این مطلب که بنابه احتمال قوی آخرین جمعه رمضان مصادف با عید فطر خواهد شد، افزود:  مسئولین کشوری تصمیم گرفته اند تا این راهپیمایی 23 رمضان مصادف با  روز جمعه، 19 تیر ماه برگزار شود.

وی با اعلام این که حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران مراسم روز قدس تبریز خواهد بود، گفت: تدابیر لازم جهت استفاده از گروه های هنری و  فرهنگی سرود و تواشیح و ایستگاه های فرهنگی و هنری اتخاذ گردیده و ان شاء الله راهپیمایی امسال هرچه باشکوه تر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پس از مراسم روز قدس، نماز جمعه تبریز به امامت آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز اقامه خواهد شد، ابراز داشت: قطعنامه تظاهرات روز قدس پس از اقامه نماز جمعه و در بین‌الصلاتین قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه شرکت اتوبوسرانی تبریز با 120 دستگاه اتوبوس، به راهپیمایان روزه دار تبریزی در مسیرهای دور از محل برگزاری مراسم سرویس‌دهی خواهد کرد، گفت: شرکت مردم مومن، ولایتمدار و غیور آذربایجان در این مراسم مهر تاییدی بر سیاست های غلط دولت های استکباری و رژیم کودک کش اسرائیل جنایت کار بوده و مایه امیدواری مسلمانان مظلوم جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در خاتمه به خاطر حضور گسترده و پرشور مردم تبریز در این مراسم و جلوگیری از برخی مشکلات، از مردم تبریز درخواست کرد تا با وضو در این مراسم شرکت کرده و مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha