چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام لطفی نیاسر/ مدیرکل صدا و سیمای قم

حوزه/ مدیرکل صداوسیمای قم گفت:گروه های تروریستی به دنبال تغییر ماهیت تحولات در آینده منطقه هستند و ما باید در مقابل آنها جبهه فرهنگی و رسانه ای ایجاد کنیم تا نقشه های آنها را به مردم بگوییم که در صدا و سیما این کار در حال انجام است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  محمد لطفی نیاسر دوشنبه شب در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: امروز جهان اسلام با مخاطرات بسیاری دست و پنجه نرم می کند که از جمله آنها نوع جدید استراتژی دولت های مستکبر در قالب گروه های تروریستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا، امروز با حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه دست به اقدامات فجیعی زدند و شاهد هستیم که آل سعود، داعش و رژیم صهیونیستی الگوی خود در کشتار و قتل و تجاوز می داند.

مدیرکل صداوسیمای قم خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی به دنبال تغییر ماهیت تحولات در آینده منطقه هستند و ما باید در مقابل آنها جبهه فرهنگی و رسانه ای ایجاد کنیم تا نقشه های آنها را به مردم بگوییم که در صداو سیما این کار در حال انجام است.

وی گفت: فعالان عرصه های فرهنگی در استان باید زمینه های فرهنگی و معنوی را با علائم و برنامه ها و نشانه های معنوی در شهرها پدیدار کنند در حالی که امروز در ماه مبارک رمضان چنین مساله ای را در شهر شاهد نیستیم و باید در شهر المان های مختلف رمضانی نصب شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر بیان کرد: امسال روز قدس با توجه به شرایط خاص منطقه باید با شکوهتر از سالهای گذشته انجام شود و در این زمینه سردسته های شعار دهنده باید به محتوای شعارهای خود در این زمینه دقت کنند و از پیام های انقلابی و دقیق استفاده کنند؛ البته مسیر راهپیمایی نیز باید به شکلی باشد که این نمود این راهپیمایی در سطح شهر نمودار باشد.

وی گفت: باید در رمضان برنامه ها به شکلی انجام شود که در هیئت‌های مذهبی ماه رمضان نسبت به اندیشه‌های امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز قدس اهتمام ویژه ای انجام شودو حتی در شب های قدر نسبت به حوادث جهان اسلام واکنش جدی نشان داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha