چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ، وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) اجازه هیچ اقدام ضد امنیتی را نمی‌دهند، گفت: جریان‌های معاند و تروریستی هیچ‌گاه موفق به انجام فعالیت‌های ضد امنیتی در جمهوری اسلامی ایران نشده و نخواهد شد؛ پس بهتر است که به خودشان زحمت ندهند و دور جمهوری اسلامی ایران را خط بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، امروز در جریان بازدید از دو مرز شلمچه و چذابه وارد خوزستان شد و از روند خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی، مطلع شد.

وی پس از بازدید، در جمع خبرنگاران حاضر شد و بابیان اینکه امکانات رفاهی و نحوه خدمت‌رسانی به زائران در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: امکانات مرز شلمچه و همچنین نظم و بهداشت مواکب مستقر در این مرز نسبت به ایام اربعین سال گذشته بسیار بهتر شده و امیدواریم زوار با آرامش خاطر راهی کربلای معلا شوند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم برای حضور در همایش میلیونی اربعین حسینی، تصریح کرد: آن چیزی که اینجا چشم ما را به خود خیره کرد، یکی عشق و علاقه وصف‌ناشدنی مردم برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و دیگری شور و شوق و اشتیاق مسئولین در راستای تسریع در روند عبور و مرور زائران اربعین حسینی است که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر را به عمل آوریم.

وزیر اطلاعات، با اشاره به ثبات امنیت در ایران، اظهار داشت: سال گذشته شاخص امنیت در بسیاری از کشورهای جهان کاهش پیدا کرد اما خوشبختانه علی‌رغم تلاش گسترده دشمن، در جمهوری اسلامی ایران روز به روز و سال‌به‌سال، این شاخص امنیت افزایش یافته است.

*سربازان گمنام امام زمان(عج) اجازه هیچ اقدام ضد امنیتی را نمی‌دهند

وی در ادامه با اشاره به اقدامات گسترده دشمن جهت نا امنی در ایران، تصریح کرد: دشمنان جهانی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران چند سالی است دست در دست یکدیگر گذاشته و با سرمایه گذاری‌های کلان، گروه‌های تروریستی را تجهیز و حمایت کرده‌اند تا بتوانند امنیت جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشند، اما با یاری خداوند متعال و عنایات آقا امام زمان و همچنین سربازان گمنام آن حضرت، موفق نشده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) را یکی از بزرگ‌ترین الطاف الهی برای ایران اسلامی برشمرد و اذعان داشت: ما با آموزه‌های اسلامی و قرآنی آموختیم که دلیل این امنیت این ما نیستیم بلکه خداوند متعال خود این امنیت را برای زائران اربعین و کشور جمهوری اسلامی ایران حفظ می‌کند.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه سربازان آقا امام زمان(عج) اجازه ورود هیچ عنصر ضد امنیتی را به جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهد، گفت: خدمتگزاران مردم در عرصه امنیت با استفاده از این برد و اشراف اطلاعاتی که دارند و تجاربی که از نظر حرفه‌ای به دست آورده‌اند و با اشراف کاملی که در صحنه دارند، اجازه ورود هیچ عنصر ضد امنیتی را به جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهد، همان‌گونه که تاکنون اجازه نداده‌اند.

وی در پایان، خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: جریان‌های معاند و تروریستی هیچ‌گاه موفق به انجام فعالیت‌های ضد امنیتی در جمهوری اسلامی ایران نشدند و نخواهد شد؛ پس بهتر این‌که به خودشان زحمت ندهند و دور جمهوری اسلامی ایران را خط بکشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha