سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: امنیت مطلوب و پایدارایران اسلامی، دشمنان و گروه‌های تکفیری و تروریستی که قصد بر هم زدن و از بین بردن امنیت این کشور را دارند، برای نفوذ به کشور ناامید کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، اظهار داشت: فرزندان ایران اسلامی در دستگاه‌های اطلاعاتی با اشراف شبانه‌روزی در لایه‌های مختلف جامعه و همچنین عوامل و موضوعات خارجی، همچون گذشته با اقتدار و دقت، برای حفظ امنیت پایدار در کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: امنیت مطلوب و پایدار ایران اسلامی، دشمنان و گروه‌های تکفیری و تروریستی که قصد بر هم زدن و از بین بردن امنیت این کشور را دارند، برای نفوذ به کشور ناامید کرده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه وضعیت امنیت در سرتاسر ایران اسلامی مطلوب است، گفت: برقراری این امنیت پایدار حاصل تلاش های بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور در سایه رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی یکی از استان های امن کشور محسوب می شود، ادامه داد: وحدت، همدلی و همراهی مردم استان خراسان شمالی در امنیت این استان بسیار تاثیرگذار بوده و سبب شده تا خراسان شمالی از نظر امنیت به عنوان یکی از استان های نمونه کشور مطرح شود.

بر پایه این گزارش، دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و حضور در نشست شورای اداری استان از جمله دیگر برنامه‌های سفر وزیر اطلاعات به خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha