چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نصرت الله لطفی شورای هماهنگی قم

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: امسال روز قدس باید نمادی برای اعتراض مسلمانان علیه جنایات رژیم آل سعود نسبت به مردم یمن و انصارالله شود زیرا این کار از جمله اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نصرت الله لطفی عصرگاه دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با اشاره به برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر گفت: در ماه مبارک رمضان که ماه معنویت و نور است روز جهانی قدس نیز وجود دارد که حماسه معنویت و بیداری اسلامی است و با توجه به شرایط خاص اسلام از حیث حوادث منطقه در عراق و سوریه و حضور داعش و حمایت اسراییل از این گروه تروریست، باید این روز در وسعت بسیار بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: امسال این روز باید نمادی برای اعتراض مسلمانان علیه جنایات رژیم آل سعود نسبت به مردم یمن و انصارالله شود زیرا این کار از جمله اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی گفت: رژیم کودک کش در فلسطین در حال شهرک سازی است که باید با آن مقابله شود و در این روز باید این پیغام از سوی ملت ایران و مردم قم به دنیا برسد؛ در واقع روز قدس و 22 بهمن ریشه در آرمان‌های نظام دارد و مردم ایران و ملت فلسطین در یک آرمان اسلامی با هم شریک هستند.

وی اظهارکرد: باید سعی کنیم تا با تجمیع فضاهای عمومی حضور پررنگ تری در این روز در ماه رمضان امسال داشته باشیم و حضور میلیونی مردم ایران را در شهرهای مختلف ایران شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در همین زمینه اقدامات صورت گرفته برای پشتیبانی راهپیمایی روز قدس در بخش های مختلف ساماندهی شده است؛ در این زمینه از توان ارگان‌ها و نهادهای مختلف استان قم نیز بهره برداری خواهد شد و این ارگان ها تعهدات خاصی نسبت به برگزاری باشکوه این روز دارند.

وی گفت:  امسال در راهپیمایی روز قدس با توجه به گرمای هوا و روزه دار بودن مردم سعی شده است که مسیر کوتاهی در این زمینه در نظر گرفته شود و حرکت از مناطق ده گانه شهری به سمت میدان مطهری انجام می‌شود و این حرکت از میدان مطهری به خیابان اراک و پل حجتیه و چهارراه شهدا وسپس راهپیمایان از آن جا به سمت حرم حضرت معصومه (س) حرکت می‌کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: در همین زمینه برای کمک به نیازمند و حل مشکلات ملت های دربند جهان اسلام سعی شده است که کمک های مردمی به بهترین شکل جمع آوری و ساماندهی شود و در این زمینه برنامه ریزی انجام شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha