جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله العظمی صافی

حوزه/ رئيس موسسه دارالزهرا (س) از ایجاد قفسه باز مطالعاتی آثار حضرت آیت الله صافی در نمایشگاه بیست و سوم بین المللی قرآن کریم تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سيد ابوالحسن معنوي با اعلام این خبر گفت: 40 اثر از مهمترين آثار حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در نمايشگاه قرآن عرضه مي شود كه همه اين عناوين در قفسه اي موسوم به قفسه باز، در دسترس علاقمندان قرار داده شده است.

وي با بيان اينكه غرفه انتشارات دفتر حضرت آيت‌الله صافي با اين اقدام نسبت به تشويق و ترغيب بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي قرآن به مطالعه اقدام كرده است، تصريح كرد: با اين شيوه بازديدكنندگان با آثار گوناگون این مرجع تقلید آشنا مي‌شوند.

رئيس موسسه دارالزهرا (س) وابسته به دفتر حضرت آيت‌الله صافي گلپایگانی ادامه داد: از نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی قران کریم این اقدام صورت گرفته و استقبال گسترده جوانان و محققان را به دنبال داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه آثار این مرجع تقلید بیشتر به مباحث مهدوی اختصاص دارد مورد توجه جوانان واقع شده و نسبت به تهیه اثر مورد مطالعه اقدام کردند.

حجت الاسلام معنوی تصرح کرد: ایجاد قفسه باز موجب شده است کتاب منتخب الاثر بیش از پیش مورد توجه محققان و پژوهشگران و کتاب نوید امن و امان نیز مورد توجه جوانان واقع شود.

وی همچنین به میزبانی غرفه انتشارات دفتر حضرت آیت الله صافی در شب های برگزاری نمایشگاه قرآن از بزرگان حوزه و مقامات کشوری اشاره کرد  و گفت: اغلب مقامات کشوری و بزرگان حوزوی نسبت به تهیه منتخب الاثر و سلسله مباحث مهدوی اقدام می کنند که نشان از غنای محتوایی این دو اثر است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha