پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زیارت مجازی

حوزه/ امکان زیارت 700 مکان مذهبی جهان اسلام تنها با تهیه یک نرم افزار فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، نرم افزار "زیارت مجازی 700 مکان مذهبی جهان اسلام" که به صورت سه بعدی طراحی شده، از نرم افزارهایی است که می توان آن را در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن تهیه کرد.

این نرم افزار سال گذشته نیز در نمایشگاه قرآن ارایه شده بود، اما امسال قابلیت های آن را افزایش یافته، برای مثال در نرم افزاری که سال گذشته ارایه شده بود، کاربر، برای ورود از یک عکس به عکس دیگر باید از فضا خارج شده و دوباره وارد فضای جدید می شد، اما در این نرم افزار این کاستی برطرف شده است.

از جذابیت های دیگر این نرم افزار این است که با ورود به هر مکان مذهبی زیارت نامه یا مداحی مخصوص آن مکان پخش می شود. برای مثال وقتی کاربر از نقاره خانه های حرم امام رضا (ع) دیدن می کند صدای نقاره زنی و وقتی از گلدسته ها دیدن می کند اذان پخش می شود.

این نرم افزار که تهیه آن از مرحله عکاسی تا کارهای نرم افزاری حدود یک سال و نیم طول کشیده، همچنان روند تکامل را طی می کند و تهیه کنندگان آن قصد دارند به تعداد اماکن مذهبی آن بیفزایند.

علاقه مندان می توانند از طریق این نرم افزار به زیارت اماکن مذهبی چون مکه، مدینه، کربلا، حرم مطهر امام رضا(ع) و دیگر اماکن بروند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha