جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز نور

حوزه/ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور با حضور در دو بخش حوزوی و رسانه های دیجیتال بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به معرفی و عرضه محصولات خود می پردازد.

حجت الاسلام مرتضی عسگری، مدیر غرفه مرکز نور در بخش حوزوی نمایشگاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر گفت: مرکز نور امسال ضمن عرضه و معرفی محصولات قدیمی، محصولات جدیدی را نیز به نمایشگاه قرآن آورده تا بازدیدکنندگان بتوانند از آن ها بهره مند شوند.

وی در مورد محصولات جدید این مرکز، افزود: یکی از بهترین محصولات، نرم افزار دروس حوزوی از ابتدا تا انتها می باشد که در آن کلیه دروس حوزوی و شروط و ترجمه متن ها در این نرم افزار موجود می باشد.

مدیر غرفه مرکز نور ادامه داد: نرم افزار قواعد ادبیات عرب که شامل کتب صرف و نحو، معانی بیان و منطق است، یکی دیگر از محصولات ارائه شده این مرکز در نمایشگاه قرآن می باشد.

حجت الاسلام عسگری در مورد نرم افزار نجوم در اسلام و ایران نیز خاطرنشان کرد: این نرم افزار برای اولین بار در ایران و توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور عرضه شده و نرم افزاری جامع در زمینه نجوم می باشد که در آن سعی شده از کلیه کتب مرتبط با نجوم استفاده شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha