جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترتیل خوانی بانوان

حوزه/ اختتامیه آئین ترتیل خوانی قرآن کریم بانوان حرم بانوی کرامت، با حضور تولیت و مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، خانم گلکار، مسئول خدمات آموزشی گفت: این برنامه برای دومین سال در ماه مبارک رمضان، همه روزه ساعت 11 صبح در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می گردد.

وی افزود: کمیته فنی مراسم، از یک ماه گذشته با حضور اساتید برجسته قرآن کریم برگزار شد و از علاقه مندان به قرائت قرآن در این مراسم دعوت به عمل آمد. روزانه 5 قاری و یک داور در مراسم حضور داشتند و به اجرای این آئین معنوی پرداختند.

خانم گلکار خاطرنشان کرد: از نقاط قوت برنامه ترتیل خوانی قرآن بانوان امسال، تفسیر آیات قرآن کریم توسط خانم رانی زنجانی، از اساتید و فضلای حوزه انجام می شد که از این نکات تفسیری مسابقه ای پیامکی نیز برگزار شد.

خانم عنایتی، کارشناس مسئول فرهنگی و تبلیغات نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری آئین ترتیل خوانی بانوان در دو گروه سنی عمومی و نوجوانان گفت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، طی فراخوانی، خادمان قرآنی جذب و ساماندهی شدند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی خادمان قرآنی گفت: بانوانی که در مراسم ترتیل خوانی حرم مطهر حضور می یافتند، از فرزندان آنها مراقبت می‌شد تا مادران با آسودگی بیشتری در این مراسم حضور داشته باشند.

عنایتی افزود: تمام تلاش ما برگزاری هرچه با شکوه تر آئین ترتیل خوانی بود تا بتوانیم از حضور بانوان استقبال نماییم.

در ادامه این مراسم از خانم رانی زنجانی، کارشناس قرآنی مراسم،  قاریان، برگزار کنندگان و خادمان قرآنی این آیین دینی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه(سلام الله علیها) تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha