پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترتیل خوانی نوجوانان در حرم

حوزه/ مراسم شکرگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در این مراسم گفت: از اینکه یک ماه صدای شما نوجوانان عزیز در حریم حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، پیچید خدا را شکر و به در گاه او سر ادب فرو می آوریم که شما سرمایه های عظیم انسانی این کشور بیش از پیش با قرآن انس گرفتید.

وی افزود: ما وظیفه داریم با دو میراث پیامبر اعظم برخورد کریمانه داشته باشیم. یکی قرآن و دیگری عترت ایشان. این توفیق نصیب شما نوجوانان عزیز این استان شد که در این محفل قرآنی در کنار عضوی از اعضا عترت پیامبر(ص) یعنی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هم قرآن را اکرام کنید و هم عترت ایشان را. بنابراین در این ماه شما به این توصیه پیامبر عمل کرده اید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: امید می رود این یک ماه الگویی برای شما باشد که در محافل قرآنی چه در حرم مطهر و چه در مراکز دیگر شرکت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تقدیر از خادمین حرم مطهر، صدا و سیما، مجریان و قاریان، اداره کل آموزش و پرورش و کانون های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پدران و مادران نوجوانان که با تربیت صحیح نوجوانان آنان را به این مجالس هدایت کردند، گفت: امید می رود در سال های آینده باز هم شاهد حضور جوانان در این آیین معنوی باشیم.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha