پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1

حوزه/ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، همزمان با ترتیل خوانی روزانه نوجوانان از نوجوانان دختر و پسر نخبه قمی تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، همزمان با مراسم ترتیل خوانی روزانه حرم بانوی کرامت از نوجوانان دختر و پسر نخبه قمی در رشته‌های مختلف تقدیر می شود.

این تقدیر به‌صورت روزانه توسط  حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شبستان امام خمینی(ره) انجام می‌گیرد.

هدف از اجرای این برنامه در تشویق نوجوانان متعهد و انقلابی در رشته‌های مختلف است و این‌ قدردانی می‌تواند در افزایش انگیزه آنها برای ادامه مسیر موفقیت مؤثر بوده و آنها را در رسیدن به قله‌های کمال هدایت کند.

همچنین این‌قدر دانی از دانش آموزان در رشته‌ای خاص نبوده، بلکه رتبه‌های برتر در تمامی رشته‌ها می‌توانند در این مراسم حضورداشته باشند.

لازم به ذکر است، این مراسم همراه با مراسم ترتیل خوانی روزانه نوجوانان از شبکه استانی سیمای قم و شبکه‌ آموزش سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود و روزانه بیش از هزار نوجوان دختر و پسر در این مراسم حضور دارند. همچنین تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته نوجوان صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha