چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 352181
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
قرآن کریم

حوزه/ مدیر آموزش آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از آغاز کلاس های آموزشی قرآن خادمان رسمی و قرار دادی آستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مجید اسلامی پناه در حاشیه برگزاری دوره سطح بندی کلاس های آموزشی قرآن خادمان، اظهار داشت: کلاس های قرآنی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سه سطح روخوانی، روانخوانی و تجوید برگزار می شود.

وی ادامه داد: البته برای کسانی که در تجوید کار کرده باشند، در صورتی که به حد نصاب برسد، کارگاه تجوید برگزار می شود.

مدیر آموزش آستان این کلاس ها را منحصر در برادران ندانست و گفت: خواهران و کارکنان سایر بخش های آستان در موسسه زائر نیز می توانند در برنامه قرآنی مذکور شرکت کنند.

وی با ابراز امیدواری از بهره مندی همه و به ویژه خادمان کریمه اهل بیت(س) از ساحت قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: این کلاس ها دومین سال برگزاری را پشت سر می گذارد و کیفیت و کمیت آن نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده و امسال نیز از اساتید برجسته ای در این کلاس ها استفاده می شود.

اسلامی پناه با اشاره به اعطای گواهی نامه پایان دوره این کلاس ها که به عنوان ساعت آموزش ضمن خدمت خادمان محسوب می شود، گفت: همانند سال گذشته امیدواریم برای کسانی که بدون غیبت در این کلاس ها شرکت کنند، مشوق هایی را در نظر بگیریم .

وی افزود: امسال با رشدی که در زمینه کمیت شرکت کنندگان داریم 14 کلاس برای برادران و خواهران در حرم مطهر و ساختمان پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار می شود که با برنامه ریزی انجام شده نسبت به ساعات و نحوه حضور خادمان در شیفت های مختلف مشکلی در پاسخگویی به ارباب رجوع ایجاد نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha