جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت معصومه

حوزه/ مراسم افتتاحیه طرح تربیتی در محضر بانو، ویژه دانش آموزان پسر با حضور مدیران و مسئولان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی علیخانی با اعلام این خبر گفت: این طرح با حمایت تولیت محترم و معاونت فرهنگی آستان مقدس ویژه دانش آموزان پسر مجاوران و کارکنان و خادمان حرم مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای مرحله تابستانی طرح تربیتی در محضر بانو از ابتدای ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این دوره در سه سطح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می شود. دوره ابتدایی از ساعت9 الی 12 در برنامه های متنوع مدرسه فوتبال، آموزش خط و روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن شرکت می کنند.

وی افزود: مقطع اول و دوم متوسطه نیز از ساعت 17 الی 19 در دوره های مستمر تربیتی مانند خیمه های معرفت و قرآن تخصصی و در کنار آن انجمن تخصصی در رشته کامپیوتر، خط و مهارت های زندگی و سبک زندگی حضور می یابند.

وی با اشاره به ارائه فعالیت مدرسه ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، تیر و کمان و آمادگی جسمانی ویژه دانش آموزان متوسطه گفت: در کنار این برنامه های تربیتی، برنامه های مکمل فرهنگی شامل اعتکاف، پیاده روی حرم تا حرم، دیدار با بزرگان علمی و سیاسی، دیدار با کارآفرینان، دیدار با جانبازان و اردوهای یک روزه و دو روزه نیز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام علیخانی خاطرنشان کرد: این برنامه به مدت سه سال مستمر طراحی شده است که دانش آموزان علاوه بر فصل تابستان، در طی سال و تحصیل نیز در ویژه برنامه هایی حضور خواهند داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha