دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پرچم کشورهای اروپایی حوزه مدیترانه

حوزه/ نشست گفتگوی ادیان و تمدن ها در روزهای ۲۲ و ۲۳ جولای جاری در اسپانیا و با هدف تعیین راهکارهای حمایت از صلح و ثبات و مبارزه با تعصب و تقویت همزیستی مسالمت آمیز و ایجاد راه های مناسب برای برقراری گفتگوی کیان ادیان و فرهنگ های مختلف برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به زودی کنفرانس گفتگوی ادیان و تمدن ها در منطقه اروپایی حوزه مدیترانه برگزار می شود. این کنفرانس قرار است در دو روز 22 و 23 ماه جولای جاری در مقرّ انجمن اتحادیه مدیترانه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

هدف از این نشست، تعیین راهکارهای حمایت از صلح و ثبات و مبارزه با تعصب و تقویت همزیستی مسالمت آمیز و ایجاد راه های مناسب برای برقراری گفتگوی میان ادیان و فرهنگ های مختلف در قلب استراتژیک منطقه کشورهای حوزه مدیترانه می باشد.

این نشست به سرپرستی اتحادیه کشورهای حوزه مدیترانه و اتحادیه اروپا و مؤسسه گفتگوی ادیان و تمدن های "آنا لیند" و مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ های ملک عبدالله بن عبدالعزیز برگزار می شود.

در این نشست نمایندگانی از مؤسسات بین المللی و منطقه ای فعال در زمینه گفتگوی ادیان و تمدن ها و شماری از شخصیت های مهم جهانی از جمله رهبران دینی و نمایندگان جامعه مدنی و ادیان شرکت دارند و دکتر اسامه نبیل رئیس مرکز زبان های خارجی الازهر نیز در این نشست به نمایندگی از الازهر شرکت خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha