جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله جوادی آملی

حضرت آیت الله جوادی آملی، با تاکید بر اینکه بهره گیری و اطاعت از ولایت ضامن تعالی می شود، گفتند: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،از تهران حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار اعضای کاروان پیاده سفر کربلا از شهرستان آمل، که در دماوند صورت گرفت، با اشاره به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و فضیلت این ماه مبارک ، اظهار داشتند: ماه رمضان همه ما مهمان خداوند متعال بودیم و در مابقی ماه ها خداوند منان مهمان ما است.

ایشان بیان داشتند: همه زائران امام حسین(ع) عزیز هستند، اما شما زائران ویژه هستید که سعی کنید هنگامی که در آن جا حضور پیدا کردید صدای امام حسین(ع) را بشنوید؛ در روز عاشورا صدای امام حسین(ع) را به غیر از حضرت سکینه(ع) کسی نشنید که امام به ایشان فرمود سلام من را به شیعیان برسانید و بگویید در عزای من ناله و شیون کنند.

این مرجع تقلید در ادامه بیان داشتند: لحظه ای که سر بریده امام حسین(ع) قرآن می خواند همه افراد این صدا را نشنیدند بلکه عده ای این صدا را شنیدند که اگر همه می شنیدند قیام می کردند.

حضرت آیت الله جوادی آملی اذعان داشتند: اگر شهید و عزیزی را از دست دادید برای آن عزیز گریه نکنید بلکه او را واسطه قرار داده و برای حسین بن علی(ع) گریه کنید.

ایشان با تاکید بر اینکه بهره گیری و اطاعت از ولایت موجب تعالی می شود، تصریح داشتند: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.

این مرجع تقلید، در پایان خاطرنشان ساختند: مردم دعاگوی شما هستند و شما هم با الفاظی که در محضر امام حسین(ع) دارید برای همه مردم، نظام، رهبری، دولت، شیعیان و مظلومان عالم دعا کنید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha