جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری در حقیقت پشتیبانی از اسلام و قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل موسوی، در همایش "هادیان نور" تجلیل و قدردانی از روحانیون معمر استان آذربایجان شرقی، در سالن آمفی تئاتر مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، گفت: مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی بر خدمت رسانی به روحانیون معمر دارند و در کنار سایر اقداماتی که در این خصوص انجام داده ایم، این همایش را هم به میزبانی آیت الله مجتهد شبستری برگزار کرده تا از زحمات و فداکاری های علمای استان تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش ها در برابر خدمات فراوان علما و روحانیون آذربایجان بسیار ناچیز است، گفت: هیچ کس توان پرداخت اجر و مزد ایثار و مجاهدت علمای دینی را ندارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی، افزود: اگر امروز شاهد گسترش اسلام و معارف آن و  وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد، به پاس زحمات و فداکاری های علماست.

حجت الاسلام موسوی افزود: پشتیبانی و حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری در حقیقت حمایت و پشتیبانی از اسلام و معارف اسلامی است.

وی در خاتمه با بیان این که امنیت و استقلال حاکم در ایران به برکت وجود ولایت فقیه و رشادت ها و فداکاری های علما، روحانیت و شهداء است، ابراز داشت: علمای بزرگوار در طول دهه های گذشته با ابزارهای عقلانی و استدلالی، فلسفی، كلامی و جدلی ، مكتب اسلام و احكام آن را، در نسلهای مختلف زنده نگه داشته‌اند و ادامه آن بر عهده ماست و باید این راه را قویا ادامه دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha