جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکیمانه ترین حکومت

حوزه/ جديدترين كتاب آیت الله مصباح یزدی، در زمينه ولايت فقيه به نام "حكيمانه ترين حكومت" كه در آن تمام نظريات از زمان ائمه(ع) تا كنون بررسي شده و بهترين مدل حكومت كه همان جمهوري اسلامي بر پايه ولايت فقيه است، در نمایشگاه قرآن ارائه شده است .

علي مسعودي، مسئول بخش ارتباط با رسانه موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) و مدیر غرفه این موسسه در بیست و سومین نمایشگاه بین الملی قرآن کریم، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»،در مورد فعالیت های این موسسه در نمایشگاه، اظهار داشت: امسال یکصدو هفتاد عنوان پایان نامه ارشد و دکترا که توسط شاگردان آیت الله مصباح یزدی نگارش شده و به تأیید ایشان رسیده است را در نمایشگاه برای بازدید کنندگان عزیز به نمایش گذاشته ایم.

وی با اشاره به اينكه امسال براي هشتمين بار است که در نمايشگاه قرآن حضور دارند، تصریح کرد: قبل از  سال 74 كارمان را شروع كرديم، كار ما معرفي كتب آیت الله مصباح يزدي در زمينه هاي تفسير،  معارف و .. است.

وي ادامه داد: امسال بیست عنوان كتاب در نمايشگاه عرضه و معرفي شد كه جديدترين كتاب آیت الله مصباح یزدی، در زمينه ولايت فقيه به نام  "حكيمانه ترين حكومت" كه در آن تمام نظريات از زمان ائمه تا كنون بررسي شده و بهترين مدل حكومت كه همان جمهوري اسلامي بر پايه ولايت فقيه است، توسط ایشان معرفي و به شبهات در اين زمينه پاسخ داده شده است.

مسعوي اظهار كرد: در موسسه 17 گروه در زمينه هاي مختلف علوم انساني و  ده ها عنوان کتاب در زمينه تفسير علوم معارف اسلامي چاپ شده است كه در نمايشگاه به آن پرداخته ايم.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال نشريات گروه های موسسه و چند نشریه عمومي را معرفي كرده اند، خاطرنشان كرد: یکصد و هفتاد پايان نامه ارشد و دكتري كه توسط اعضاي موسسه نوشته شده و به تايید آيت الله رسيده است را نيز در نمایشگاه ارائه کرده ایم، به جز اينها ما مركز دايره المعارف علوم عقلي و اسلامي  داريم كه كار آن تدوين دايره المعارف علوم عقلي است.

مسعودي در پایان اظهار داشت: بخش مشاوره موسسه به نام ماوا را براي اولين بار در نمايشگاه قرآن حضور یافته است كه در زمينه هاي مختلف از كودكي تا ازدواج و تربيت فرزندان و وظايف متقابل زوجين، به متقاضيان مشاوره مي دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha