جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پاسخگویی به سئوالات دینی

حوزه/ مسئول غرفه دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در نمایشگاه بیست و سوم قرآن کریم از پاسخگویی به روزانه 18 هزار سئوال و پیام در ماه مبارک رمضان توسط دفتر این مرجع تقلید خبر داد.

حجت الاسلام علي صالحي در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اينكه در نمايشگاه بیشتر به معرفی سایت اینترنتی ایشانمی پردازند، اظهار داشت: سايت اینترنتی آيت الله مکارم شیرازی به آدرس www.makarem.ir  امكان دانلود نرم افزار قرآني رايگان و استفاده از دو هزار مقاله شاگران ایشان را دارد و همچنين مخاطبان مي توانند از طريق سايت پاسخ مسايل شرعي را گرفته و از جديد ترين اخبار در حوزه دين و سخنراني هاي معظم له آگاه شوند.

وي ادامه داد: در ساختار دفتر حضرت آيت الله مكارم شیرازی چند روش پاسخ گويي به سئوالات شرعي پاسخ داده می شود، اولين روش به صورت اينترنتي آنلاين است كه از 8 صبح تا 20 شب کارشناسان دفتر به سئوالات مومنین پاسخ می دهند، همچنین مقلدین می توانند از طریق ایمیل نیز سئوالات خود را ارسال کنند و در کمتر از یک هفته پاسخ را دریافت کنند.

مسئول غرفه دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در نمایشگاه قرآن ادامه داد: روش دیگر، پاسخگویی از طريق تلفن و از ساعت 8 صبح تا 20 شب است، همچنین مقلدین می توانند با ارسال پيام به 100001000 با دو روش آني و نهايتا 24 ساعته، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام صالحي با اشاره به اينكه در روزهاي عادي 10 هزار پيامك در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی پاسخ داده مي شود، افزود: در ماه هاي شلوغ مانند ماه مبارک رمضان یا محرم 18 هزار پيام در روز پاسخ داده مي شود.

وي در پايان ضمن اشاره به بهبود سطح كيفي نمايشگاه، ابراز داشت: هرچند که از نظر کیفی نمایشگاه قوی تر از گذشته است، اما متأسفانه نسبت به گذشته که نمایشگاه در مصلی برگزار می شد، امسال مخاطبین کمتری به نمایشگاه قرآن مراجعه کردند که امیدوارم در سال های آینده شاهد حضور پررنگ تر مردم در نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha