جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام طیب حسینی

حوزه/ آیین اختتامیه بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، باحضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید حسن طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی نمایشگاه، شب گذشته در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های این بخش در نمایشگاه بیست و سوم پرداخت.

مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: امسال شاهد دهمین سال حضور بخش حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن که این بخش به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و  همکاری وزارت ارشاد برپا شده است، بودیم.

وی افزود: خوشبختانه امسال بخش حوزوی با کیفیت بهتر و ارائه محصولات فاخرتر در نمایشگاه حضور یافت و مفتخریم که توانستیم دراین دوره 144 اثر برتر قرآنی را به نمایش در آوریم.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی سخنانی با تشکر از حضور آیت الله حسینی بوشهری در نمایشگاه، از مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در برپایی بخش حوزوی نمایشگاه تقدیر کرد.

آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور نیز بر ضرورت افکار سنجی بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال تاکید کرد و گفت: باید نقاط ضعف و قوت بررسی شود تا سال آینده با آمادگی بیشتری نمایشگاه برگزار شود، ضمن این که صدا و سیما به عنوان رسانه ملی که امام (ره) از آن به عنوان دانشگاه یاد کردند، باید پوشش و اطلاع رسانی جدی تر و دلگرم کننده تری داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha