پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز جریان شیطانی و استکباری با تمام قوا تلاش می کند نعمت ولایت را از جامعه مسلمین بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان ، حجت الاسلام احمد سالک، در مراسم یادواره شهید عباس بابایی، اظهار کرد: در زمان غیبت ولی عصر(عج)، رهبر انقلاب محور هدایت تمام مسلمین بوده و ما باید این نعمت را قدر بدانیم چرا که رمز پیروزی ملت ایران  در پیروی از ولایت است.

نماینده مردم اصفهان، با قرائت آیه یازده سوره مائده عنوان کرد: براساس این آیه شریفه امروز جریانی شیطانی و استکباری با تمام قدرت تلاش می کند بر نعمت های مسلمین تسلط پیدا کند ولی مسلمین با تقوا و توکل بر خدا باید دست استکبار را قطع کنند.

وی ضمن تاکید مجدد بر اینکه رمز موفقیت ملت ایران و نیروهای مسلح حرکت حول محور ولایت است گفت: دین شناسی و دشمن شناسی از دیگر پیام های این آیه شریف است؛ لذا رسالت امروز ما شناخت توطئه ها و نقشه های دشمنان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، تضعیف، تخریب، و حذف وجودی ولایت را از نقشه های شوم دشمنان علیه جامعه اسلامی دانست و افزود: پیام دیگر این آیه تبعیت محض از ولایت فقیه برای حفظ امت اسلامی است، حضور به موقع در صحنه های نبرد پیامی دیگر از شهیدان چون شهید عباس بابایی است.

انتهای پیام 313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha