جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاملی فر/مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حوزه/ دفاع و حمایت از ولایت فقیه در حقیقت حمایت از امام زمان(عج) است و امام(ره) فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت وارد نشود".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، حجت الاسلام کاملی فر، پیش از ظهر امروز در نخستین همایش گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، در دانشگاه تبریز گفت: پنجم مرداد ماه، روز تاریخی و فراموش نشدنی است، روز بیعت و پیوند ناگسستننی مردم آذربایجان با ولایت است و در حقیقت برگزاری این همایش گرامیداشت آن بیعت تاریخی با امام خامنه ای است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: ولایت فقیه، حافظ منافع، استقلال و امنیت کشور است، و هرکسی که در صدد ضربه زدن به این مقام معنوی باشد، در حقیقت به اسلام ضربه زده است.

وی خاطر نشان کرد: کسی که عزم جدی برای مقابله با استکبار را دارد و در برابر خواسته ها و اهداف شوم فتنه گران ایستاده، به گفتمان مقاومت باور داشته و در جهت هدایت صحیح و هوشمندانه آن است، ولایت فقیه می باشد.

دبیر همایش گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز بعد از 37 سال مقاومت، نشانه های عقب نشینی راهبردی دشمنان اسلام مشاهده می شود و این ها همه در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: دفاع و حمایت از ولایت فقیه در حقیقت حمایت از امام زمان(عج) است و امیدواریم که یاری رسان ولایت باشیم و همه تلاشمان این باشد تا کوچکترین خدشه ای به این اصل مترقی وارد نشود، چرا که امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکتتان وارد نشود.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت های آیت الله مجتهد شبستری در دفاع از ولایت فقیه و ترویج مکتب اهل بیت(ع)، گفت: ایشان از خاندان پرقدمت علم و تقوا و از روحانیون ثابت قدم در راه اسلام و انقلاب است و خود را وقف اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده است و در لحظات سرنوشت ساز و مهم به ایفای نقش پرداخته و به عنوان عمار رهبری مشهور و مطرح گشته اند.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: سخنرانی تاریخی آیت الله شبستری در 8دی سال 88، نقطه آغازین خروش ملت عظیم ایران در 9دی 88 در جهت حمایت از ولایت فقیه و آرمان های ننظام و انقلاب شد.

وی افزود: آیت الله شبستری همواره در جهت بصیرت افزایی و روشنگری بوده اند و حقیقتا لقب عمار رهبری شایسته ایشان است و باید از ایشان تقدیر کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: ایشان در تاسیس و احیای مدارس علمیه تبریز نقش بی بدیلی دارند. همچنین آثار علمی پر محتوایی از ایشان منتشر شده است که امروز قسمتی از این آثار رونمایی خواهد شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه، مقام معظم رهبری در درباره آیت الله شبستری فرمودند "ایشان روحانی مجاهد و بصیر است و باید قدر ایشان دانسته شود"، گفت: به پاس خدمات و روشنگری های تاریخی در زمان های حساس و تاثیرگذار و باید از ایشان تجلیل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha